Gosh

Ibland blir man bara för trött på livet... Men är väl bara att bryta ihop och komma igen eller ???

Till det lite roligare:

Började dagen med att gå upp vid 07.30 (!) . . .Fucking Jävla tandläkare asså. Måste pallra sig upp och förstöra en mysig sovmorgon för att sitta i en stol i 20 min å sen gå hem igen.. Känndes väldigt meningslöst. När jag kom hem packade jag lite klamer iaf innan det var  dags för träning vid 11.30. blev lite drygt 1.5h klassiskt idag med. Gick ganska segt dag med tanke på att det snöade och hade snöat ett tag så var ju så klart nysnö i spåren, inget illa med nysnö men liksom det kan väl komma efter att man har tränat klart ^^

Sen var det iaf hem ett tag å käka lite innan vi åkte till Växjo för att äia igen på en kina resturang. *Mumma* Och det var precis att vi hann till dess att bion började. Vär nämligen största anledningen till att vi åkte dit ^^ Men hann gjorde vi så klart och vi kollade på Australia som för övrigt var en väldigt bra film... Blev lite kännslosamt i slutet men inte precis ngt man dog av ;)Sen i bilen på vägen hem smsade jag lite med frida, alltid trevligt, och lyssnade runt lite på radion. Kom då fram till att de spelar samma såt på både Rix FM och Mixmegapol fast precis efter varandra typ, vafan så mkt musik som det finns så kan man väl ändå varriera det lite eller ? :O Aja nu har jag iaf precis kommit hem och funderar på att sova om en liten stund, får väl se vad det blir med den saken. Nu ska jag iaf kila ^^

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Frida

tandläkarn är skit.



gå och lägg dig ;) fast sms:a med mig först ^^

2009-02-11 @ 22:18:11
URL: http://friidagustavsson.blogg.se/
Postat av: Robin

Jag ska gå å lägga mej men inte än, e ju visst lov ^^ haha klart jag ska skicka ett sms =)

2009-02-11 @ 22:21:16
URL: http://robinfahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0