Torsdag

Idag har det faktiskt hänt en hel del. Började med att gå upp halv 12 efter en ovanligt skön sovmorgon, blev dock väckt vid 8 pga att det rullade in 3 sms till mobilen... Pappa hade beställt tåg biljetterna till Jsm.. Efter det var jag tvungen att packa lite klammer så vi får in lite cash till klubben. Käkade en snabbis och for sedan vidare in till stan för att handla lite proviant till helgen eftersom jag ska tillbringa den i Huskvarna och Ulricehamn, Ska nämligen köra J-cup i Ulricehamn så e ju bara halva avståndet för min del om jag stannar i Huskvarna. =) Har dock inte kommit på ngt att fördriva tiden med under fredagkvällen och lördag eftermiddag-kväll så får se vad jag hittar på ^^ Lite andra ärenden blev också uträttade när vi väl var inne i stan, bland annat var jag och klippte mig (  blev helt ok, samma som innan fast kortare ) =) och köpte en ny madrass till min säng här hemma i Landsbro =) *weey* Efter min lilla tripp till stan åkte vi ju så klart hem och kom fram till att det bara var att byta om och ge sig ut på dagens tränings pass, Blev kanske 1.10h långt bara med lite impulser, skate så klart för er som bryr er över huvudtaget ^^. hmm, sen har jag inte hunnit mer faktiskt. kom väl hem från träningen vid halv 8 och käkade lite igen å nu har jag precis kollat klart på Batman: begins som gick på 6:an,, tror jag ska ta till sängen nu faktiskt om jag ska orka med min hektiska dag imon ... eller måste kolla upp lite tågtider med innan jag glömmer det =)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes , ny madrass , då kommer de väl inte nårra döda judar :S:S:S ??

2009-02-16 @ 18:30:02
Postat av: Anonym

dåligt med nya inlägg

2009-04-08 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0