01-01-0...9??

Första dagen på året började fint ända tills man var tvungen att åka hem från Huskvarna...

Började dagen med att vakna runt 11 iaf å när jag kommer ut ur mitt rum ser jag david sitta/ligga i våran soffa helt borta, men vaken e han... Inte så konstigt kanske med tanke på att solen hade lyst han i ansiktet sedan kl 8. Kom iaf fram till att jag inte hade någon frukost så jag bestämmde mej för att kolla på lite klipp på Youtube innan jag lagade lite mat. Då visade det ju sig givetvis att man inte hade ngt ljud. Dumm som man är har man ju inte kopplat in högtalarna som man släpade runt på så då fick jag göra det först. 15-20 minuter senare när alla sladdar var dragna och rättkopplade var man ju givetvis tvungen att provspela dem ;) hehe David sa att han inte skulle bli förvånad om jag blir utslängd snart. Ärligt talat tror jag inte heller att det tar så lång tid så får försöka lugna mig lite ^^

Blev iaf en portion mat efter en stund och hittade en tom pizzakartong på mitt rum, gömd bakom skrivbordet :S undra vem fan som lagt den där ... ^^

Sen fick vi lite bråttom upp till stationen men hann gjorde man ju i vilket fall. Kom till och med före Elna och Pernilla som tydligen skulle med samma tåg. Träffade även en hel del annat folk från mina trakter på tåget som visade sig hade varit å festat i jönköping.

När man kom hem blev det mat igen och sen ut å träna en liten stund. Gick faktist rätt bra om man bortser från min lillebrors missöde ute i skogen.. Han blev typ prejjad av en liten tjej å flög ut ur spåret och in i skogen å höll på att dö... Nä men nästan iaf ^^ Hans skidor var inte så fina sen iaf. Typ helt förstörda.

Efter träningen satte vi oss i bastun ett tag för att sedan ta en skön dusch... trodde vi ja... Duscharna var SVINKALLA och det var en näradöden upplevelse att bara stå i dem den lilla tid det tog. Som tur var fanns ju bastun nära till hands så vi kunde värma oss igen.

När vi kom hem blev det mat Igen (gör man ngt annat än att äta eller?) haha sen dess har jag suttit här å bara kollat runt. Funderade på att kolla på The Dark Knight innan dock men glömde brt det när jag väl kom hit å nu e det ju för sent att börja med sånt . :P

Så till baka i Landsbro i snart 7 timmar och har redan tröttnat på stället... Längtar tillbaka te hkv =)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: tess

the dark knight!! wiiiie :D

2009-01-02 @ 13:02:05
URL: http://carlssonmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0