Back to bloggandet =)

Har varit lite dåligt med bloggandet nu det sista men jag har helt enkelt inte orkat. Har iaf hunnit med Tour de småland etapp 2 och 3 och kom 3:a totalt så det får man väl vara nöjd med =)

Annars har det inte hänt så mkt under dagarna, har varti på en släkt middag å ätit lite god mat å fått lite fler paket (A) Har även fått GH world tour nu så har nördat lite sånt med men annars har det varit ganska lugnt iaf :P

Idag har jag dock hunnit med en hel del, Gick upp vid kl 8 å käkade frukost innan det bar iväg på ett distanspass klockan 9 :) Sen lagade jag mat till familjen eftersom mamma jobbade å pappa hade tydligen inte tid ;)  Sen kom pappa nästan försent när han skulle skjutsa mig till tåget (kl 14.12) men som tur var hann vi.  Kom fram till Huskvarna typ vid kl 15.40 eller något å sen började den jobbiga vandringen hem till lägenheten. Ungefär vid 4 kom väl Frida hit å vi skulle kolla på Twilight..


http://backseatcuddler.com/wp-content/uploads/2008/08/twilight-movie-poster.jpg

Tog dock lite tid innan vi började för blev ju tvungen att bränna ut filmen innan. Kan även nämna att den var sjukt dålig kvalité på så får kolla på den igen om ett tag =) Men om man bortser från det så var filmen sjukt bra och är definitivt värd att se om ni inte redan har gjort det ^^ Efter filmen hade vi inte så mkt att göra längre så satt å pratade en stund innan Frida "lånade" lite pengar av mej till bussen. Hade iaf trevligt enligt min åsikt :)

20 min efter att hon hade gått kom karl hem å här e vi nu ^^

Ha det gött =)

Kommentarer
Postat av: Anna

hon brukar "låna" pengar!!! ;)

2009-01-08 @ 16:57:26
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/
Postat av: frida

haha de ´lånade´ pengarna är faktiskt tillbaka lämnade minsann.....stolt ;P

2009-01-08 @ 20:38:53
URL: http://friidagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0