damp dator m.m

Datan craschade ju igår natt så blev inte gnt blogginlägg då.

Blev iaf tvungen att beställa om min mobil igen (4:e) gången nu.

Idag vaknade jag kl 7 typ å tog lite frukost innan jag var tvungen att gå till träningen å valla skidor m.m . Blev verkligen inte lyckad vallning så det blev Stakning i 1.30 eller hur länge vi nu körde men det gick ju det med =)

Efter träningen åt vi lite frukost igen å sen bar det av till skolan. Enda possetiva med denna skoldagen var att Reinert pratade bort 20 min på våran engelska lektion med massa saker så vi slapp jobba =) å alla de trevliga smsen man fick av Frida å Moa på 2:a matte lektionen ^^

Igår i skolan var det dock en väldigt bra sak som hände, vi fick tillbaka våra fysik prov å till min ENORMA förvåning hade jag fått G =S Blev väldigt förvånad över det måste jag erkänna. Tycker också väldigt synd om de som inte klarade det. Dock inte om en person men ska inte nämna några namn..

Efter det blev det iaf pizza med karl som var hemma å sjuk. Var ju tvungen att fira på ett bra sätt ^^

Idag har jag ... hmm, inte gjort någonting. Kom hem från skolan å sov en timme. Till min besvikelse hade inte karl diskatän men det kommer väl ^^ nu sover han i MIN säng :S värsta konstigt ;)

Kanske blir en trevlig film framåt kvällen med men får ju se vad man hinner med å inte ;)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0