En sån dag

En sån dag det har varit. Började med att gå upp vid typ halv 11 idag å käka lite frukost. Märkte då att Karl hade försovit sig (mohaha skadeglädje) nä men går man å lägger sej vid halv 2 å ska upp vid halv 8 får man ju faktiskt skylla sig själv. Klockan halv 12 kom mina föräldrar och min bror till min lägenhet för att lämna lite saker å hämta lite. Däribland alla saker de hämtade fanns jag å vi skulle bege oss upp på ikhp berget för att tävla.

Den tävlingen ska vi nog inte tala mer om med tanke på att det gick åt helvete. Kan dock nämna att jag körde på samma tid som min LILLEbror, hela 3 år yngre och samma sträcka. DVS tävlingen gick SKIT.

Efter tävlingen bar det iaf av till McDonalds där det blev lite förfriskningar... 4 ElMaco till folket och lite pommes å dricka på det så blev det finfint :) Sen fick pappa för sig att Jag (notera att det står Jag) skulle köra förbi Media Markt en sväng. Även om det var mycket trafik sådär på lördags eftermiddan' gick det väldigt bra och vi kom fram utan en enda skroma och bilen var fortfarande hel. När vi väl kom dit höll jag på att köra in i en parkerad bil bara för det. Min far ropade till att jag körde in på en handikapp parkering närjag var halvvägs in :S haha Dum som han är så var det ju inte det men jag blev ju tvungen att backa å hålla på men det sa han var bra träning.. Vem bryr sig liksom xD

Inne på Media Markt hittade man massa saker man ville köpa iaf. Skulle lätt kunna gå runt där en hel dag ^^ Vi köpte iaf ngn himla CA-modul (eller vad det hette) till Tv:n och pappa ville ha ett minnes kort på 16Gb ;S Vad ska han med det till liksom. Sen kommer jag inte ihåg vad det blev mer men kollade lite på 19" tv till våran husvagn med men det får bli en annan gång å mamma ville ha ett nytt singstar men hon hittade tydligen inget som passade.

Sen körde jag hem min lilla familj till Landsbro igen iaf. Föraren i baksätet (Mamma) ropar å skriker lite om en älg som hon var ensam om att se 2 meter från vägen tydligen men vadå, det gör väl inget om den står där å begrundar mina erfarenheter som chaufför :P Hade ju varit värre om den stod mitt på vägen å ingen hade märkt det ^^

Hem tog vi oss i vilket fall som helst å här är jag nu. Har inte gjort ett skit sedan jag kom hem nu å det Suger verkligen. Längtar redan tebax till skolan =) Eller iaf till alla sköna människor i Huskvarna =)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: frida

det blev ju fan nästan en roman...^^ mkt intressant läsning vill jag lova <3 lite mer text än vad jag hade ;P hihi

2009-01-10 @ 22:53:35
URL: http://friidagustavsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha det var nog bara älgen som tyckte det var bra :P

2009-01-11 @ 13:02:28
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0