F****N

Har tyvärr nyss fått reda på att jag är sjuk.. Värsta tråkigt att få 38.6 grader feber nu när det var GM och allt i helgen. Aja sånt man inte kan råför...

Började dagen med "sovmorgon" till kl 8 iaf. Käkade lite frulle å duschade innan det var dags för skola. Idag har jag alltså haft min första Kemi B lektion och även fått reda på betygen i Matte B å Fysik A. Som tur är var man godkännd i båda ämnena =)  Sen blev det samhäll, inte favoritlektionen direkt å det var där man började känna av sjukan. Tog mej iaf hem till lägenheten å somnade 2 ggr :s Kännde mig värsta dålig å efter att Karl hade gått somnade jag igen tilla pappa kom hit. Han skulle egentligen komma å hämta mej så vi kunde åka till GM nu men det blv ju så klart inget för mej... Tråkigt värre. Så nu blir det troligtvis filmtittande hela helgen ensam i lägenheten om jag inte orkar åka hem imon så jag kan titta på film där ^^

Hoppas att ni har haft en mycket bättre dag än jag har iaf å sköt om er =)

Kommentarer
Postat av: Mathiilda ;D

fasen va surt att bli sjuk nu :S Krya på dej iaf , ses snart :D

2009-01-23 @ 22:23:24
Postat av: Anonym

plugga biologi är alltid överskattat ^^ haha

men bli frisk ngn gång då! ;)

2009-01-24 @ 17:53:39
Postat av: Anonym

hejsan fahlen! läget ? det var ett tag senn jag snackade med dig nu.. men ser att du har en blogg iaf ;)... Kolla gärna in mi om du vill :). ha det bra annars xD

2009-01-25 @ 20:49:11
URL: http://badassnobody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0