Skola... BLÄ

Började skoldagen med träning vid hallbystugan, gick väl ganska bra men e fortfarande Schleten efter tävlingarna. Är ju helt klart inte tränad för sånt här men det kommer väl :P

Efter träningen var jag iaf väldigt osäker på om vi hade ngn fysik eller om den var inställd så jag gick till frukosten med Gustav å käkade å tog det lite lugnt. Visade sig dock att vi hade matte istället för fysik och att vi kom 10 min försent men det hade våran lärare (som tur var) lite överseende med =) Blev iaf lunch efter vad som känndes som en evighet och till min förskräckelse var det ju bara skitäcklig mat (inte så förvånad) men man överlever väl ett par timmar extra (4) utan mat. Sen var det enda roliga under dagen våran svenska lektion när jag å Pernilla blev in skickade i en HP klass där vi skulle skriva om Liza Marklund så nu e man expert på henne med ... NOT ! ! ! Avslutade dagen med det bästa iaf... En matte lektion till :S Kan det bli värre liksom.

Nu har iaf karl stuckit till träningen för ett par timmar sedan å jag har suttit å spelat gitarr hela eftermiddagen å snart ska jag bege mej 4 trappor upp till Pernilla å Elna.

Vid runt 9 kommer iaf denna dags höjdpunkt när Karl kommer hem å vi ska köpa pizza =) Mums :P

Ha de' gött =)
pusshej

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, det är väl bäst jag håller vad jag lovar :P

2009-01-08 @ 18:47:41
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/
Postat av: frida

PIIIIIIIIIIIZZA <3

2009-01-08 @ 20:41:15
URL: http://friidagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0