SSS ^^

sova skola shoppa ^^

Började dagen med sovmorgon eftersom jag inte är helt frisk att träna ännu. Kanske blir första träningen på onsdag om jag känner mig bättre.

Efter min sovmorgon var det iaf duschen som gällde å en snabb frukost innan det var dags för seg psykologi.. Kalle tyckte att vårat träningsupplägg för en orienterare bara såg halvbra ut men det gick verkligen inte få ihop mer ^^ vad gör de mer än springer liksom? ;)

Sen hade vi ju givetvis lite diskussion med våra lärare om vilka som skulle ha första lektionen på eftermiddan å det blev ju bra till slut även om det betydde 1.5h Biologi där vi räknade olika majskorn :S (gav den största majskolven till Gustav, tyckte han var värd det) ^^

Här sitter han så trogetoch räknar =)

hmm, efter skolan var jag å karl inne på donken å käkade lite nyttig mat å glass innan det bar av till media markt för att köpa en ny telefon till honom. För övrigt fick jag ett himla sug efter att veta vad mammuten i ice age heter undertiden vi var där så var givetvis tvungen att ta reda på det med =) Enligt Moa hetetr den Manfredm fulaste namnet ever om ni frågar mig.. (Bortsett från brynolf)

Åkte iaf till media markt efter ett tag å handlade den eftertraktade mobilen, blev en w302 efter mkt funderande..



Sen kom det jobbigaste. precis när vi kommer ut ur aff'ren ser vi 13 flyga örbi å vi blev tvugna att vänta i 20 min på nästa vilket innebar att man säkert blir sjuk igen ^^

Nu sitter jag iaf här å har ganska tråkigt, får väl ta tag i livet snart ^^

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ofta vi bara springer ;P

2009-01-27 @ 15:09:12
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/
Postat av: Frida

brynolf är underskattat ;)

2009-01-28 @ 22:59:58
URL: http://friidagustavsson.blogg.se/
Postat av: maria

Hamnade i din blogg du har samma namn som min son =) kika på dina namne i min blogg: http://jagochminabusungar.blogspot.com/



ha de toppen

2009-02-05 @ 12:46:47
URL: http://jagochminabusungar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0