Tjoho

Dagen började med skola, Blev en ganska seg lektion på morgonen där vi pratade om vad vi skulle göra på Kemi B nästa vecka. Sen var det matte och samhäll innan vi slutade.

Blev lite diskande och packande innan det bar av upp till tåget. På tåget trodde jag att jag hade råkat ta sönder en skjutdörr ett tag men började fungera efter typ 5 min igen som tur var ^^

När jag väl kom hem till Landsbro visade det sig att Halebop för en gångs skull hade varit lite snabba så det bar direkt ner till affären för att hämta mobilen å sen blev det Grekisk mat på det =) kan det bli bättre liksom :P



Nu har jag även hunnit med att spela Buzz Sport Quiz med familjen. Mycket trevligt sällskaps spel även om det var sjukt svåra frågor ^^

Tror jag ska lägga in lite musik på mobilen nu med men får akta mig för mer virus, det är inte roligt med ett lila sträck genom hela skärmen vill jag lova =)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0